Kontakt kundeserviceteamet vårt
E-post: customercare@kvik.no
Levering
Spørsmål om levering? Vi har svarene. Hvis du ikke ser svar på spørsmålet ditt her, er det bare å starte en chat med kundeserviceteamet vårt, så hjelper de deg gjerne!
Prisen for levering avhenger av vekten på bestillingen og avstanden bestillingen må reise.
Du vil se leveringsprisen rett før du fullfører og betaler for bestillingen.
Vi har fraktalternativer som passer preferansene dine:
- PostNord hjemmelevering – direkte til hjemmeadressen din
- PostNord hente – levering via et utleveringssted (f.eks. pakkeboks eller postkontor)
- Hent i butikk – du kan alltid hente bestillingen din i nærmeste Kvik-butikk. Dette alternativet er gratis!
Når du har lagt inn en bestilling, mottar du en bekreftelse på e-post. Når pakken din er sendt, vil du motta et pakkenummer for å følge bestillingen direkte på leveringstjenestens nettsted.
Hvis du returnerer bestillingen til en Kvik-butikk i nærheten av deg, må du håndtere pakken akkurat som du ville gjort hvis du sendte den fra postkontoret. Du må forberede pakken før du leverer den til butikken – butikken vil ikke kunne selge eller skrive ut en etikett for deg.
Du må fortsatt fylle ut returskjemaet.
Butikkene mottar ukentlige leveranser, og de fleste kjøkken kan leveres til butikken innen ca. to uker. Noen benkeplater kan ta lengre tid. Spør selgeren i butikken der du bestilte kjøkkenet ditt. Du vil kunne gjøre avtaler direkte med dem.
Hvis du vil returnere et produkt, starter du med å fylle ut returskjemaet. Etter at du har sendt inn skjemaet, vil vi gi instruksjoner for retur av varen(e).
Ja, du kan velge en nærliggende Kvik-butikk som leveringsmetode. Du kan også få de større varene levert til privatadressen din.
Ja, du kan returnere deler av bestillingen din.
Fyll ut dette skjemaet.
Skadede eller feil varer
Send oss en e-post eller snakk med oss på chatten med bilder av det skadede produktet. Vi åpner en sak og finner den beste løsningen for deg.
Send oss en e-post eller snakk med oss på chatten med bilder av alle produktene du allerede har mottatt. Vi sender deg produktene du mangler så raskt som mulig.
Send oss en e-post eller snakk med oss på chatten med bilder av det feilaktige produktet. Vi sender deg riktig produkt så raskt som mulig.
Nei, dessverre. Siden Kvik er et franchisekonsept, er butikkene selvstendig eide virksomheter, og vi kan derfor ikke bytte en nettbestilling med en annen vare i en butikk.
Hvis produktet ditt er defekt eller skadet, kan du sende inn et garantikrav her.
Andre vanlige spørsmål
Her er svarene på noen av de vanlige spørsmålene. Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt her, er det bare å starte en chat med oss, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Ikke ennå dessverre, men vi jobber med saken! Du kan avtale et gratis møte med en av de dyktige kjøkkenekspertene våre i en butikk nær deg, for å hjelpe deg med å tegne kjøkkenet ditt. Et møte er gratis og uforpliktende, så finn et passende tidspunkt i en butikk i nærheten av deg og kom i gang med tegningen i dag.
På hjemmesiden vår har vi noen veiledninger for å hjelpe deg med å holde kjøkkenet og badet rent. I nettbutikken selger vi også rengjøringsprodukter som er designet spesielt for produktene våre.
Her er veiledningene:
Du kan avtale et gratis møte med en av kjøkkenekspertene våre i en butikk nær deg her på hjemmesiden vår.
Vi hjelper deg også gjerne – bare start en chat med oss, så veileder vi deg gjennom prosessen.
Du kan også sende en e-post til customercare@kvik.com med
- Ditt fulle navn, e-postadresse og telefonnummer.
- Din nærmeste by (for å finne nærmeste Kvik-butikk).
- Årsaken til avtalen (kjøkken-, baderoms- eller garderobeprosjekt)
- Din foretrukne dag og klokkeslett
Our book it yourself right here on our website:
Det stemmer, et møte med kjøkkenekspertene våre er alltid gratis!